Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Gmina Miasto Reda

Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy

 

  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy (opłacone zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923)) – jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika.
  •  Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej – jeżeli obowiązek uiszczenia takiej opłaty wynika z ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
  •  Mapa zasadnicza lub, w przypadku jej braku, mapa ewidencyjna w postaci:
  • elektronicznej, w obowiązującym państwowym układzie odniesień przestrzennych papierowej.
  • Określenie granic terenu objętego wnioskiem, jeśli teren inwestycji stanowi część działki ewidencyjnej lub działek ewidencyjnych, przedstawione w formie graficznej.
  • Określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych oraz powierzchni terenu podlegającej przekształceniu, przedstawione w formie graficznej.
  •  Kopia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji wymienionych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839).
  •  Dokumenty potwierdzające zapewnienie dostępu inwestycji do infrastruktury technicznej, w tym w zakresie dostaw energii i w zakresie dostaw wody oraz odbioru ścieków socjalno-bytowych – jeżeli istniejące uzbrojenie terenu nie jest wystarczające dla zamierzenia inwestycyjnego.
  • Inne (w tym np. licencja mapy, dokumenty, które pozwolą na ocenę spełnienia warunku dostępu do drogi publiczne

Komórka organizacyjna

Referat Urbanistyki i Architektury

ul. Gdańska 33, 84-240 Reda
Pokój nr 5 (parter)
Tel: 58 678 80 06; 58 678 80 17, 58 738 60 68, 58 738 60 87
architektura@reda.pl

poniedziałek 8:00 – 13:00
wtorek NIE PRZYJMUJE INTERESANTÓW
środa 10:00 – 13:00
czwartek 13:00 – 17:00
piątek NIE PRZYJMUJE INTERESANTÓW

Opłaty

1. Opłata skarbowa niezależnie od rodzaju wnioskowanej inwestycji wynosi  598 zł.

Zwolnienie od opłaty dotyczy jedynie przypadku jeżeli wydanie decyzji następuje na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego terenu wskazanego we wniosku.

2. Rachunek bankowy, na który należy dokonywać wpłaty opłaty skarbowej za wydanie decyzji numer rachunku: 70 1160 2202 0000 0002 5073 9597. Opłaty można również dokonać w kasie tut. Urzędu gotówką lub kartą płatniczą.

3. Złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa – 17 zł. Rachunek bankowy, na który należy dokonywać wpłaty opłaty skarbowej za złożenie pełnomocnictwa numer rachunku: 70 1160 2202 0000 0002 5073 9597. Opłaty można również dokonać w kasie tut. Urzędu gotówką lub kartą płatniczą.


Termin i sposób realizacji

Zgodnie z art. 51 ust. 2 i art.  64 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Do terminów określonych na podstawie KPA nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym


Dodatkowe informacje, uwagi

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych                                                          

     Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Redy, ul. Gdańska 33,84-240 Reda, tel. 58 678 80 23 e-mail: sekretariat@reda.pl
  2. Dane inspektora ochrony danych, e-mail iod@reda.pl telefon 58 678 80 46
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wydania informacji z dokumentów planistycznych.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych są obowiązujące przepisy prawa tj. ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa oraz zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.).
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
  8. Przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 pkt.1.c oraz e RODO.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Wnioskodawca zobowiązany jest do ich podania, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku o wydanie informacji z dokumentów planistycznych
  11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.