Podatek leśny od osób fizycznych
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Załącznik do informacji o lasach - dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu
Załącznik do informacji o lasach - dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania
Załącznik do informacji o lasach - dane pozostałych podatników
Uwaga!
Uzupełnione dokumenty można złożyć drogą elektroniczną poprzez platformę EPUAP. Bezpośredni odnośnik >>tutaj<<
Dokumenty należy podpisać certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym. Szczegółowe instrukcje, jak podpisać dokument profilem zaufanym znajdują się >>tutaj<<
Komórka organizacyjna
Referat Podatków i Dochodów
ul. Gdańska 33, 84-240 Reda
Pokój nr 15 (parter)
tel. 58 678 60 26
podatki2@reda.pl
W godzinach: 7:30 - 15:30
w dniach: od poniedziałku do piątku
Czwartek od 9:00 do 17:00
Opłaty
W dniu 29 października 2018 r. Prezes GUS stwierdził, że średnia cena drewna za pierwsze trzy kwartały roku 2018 r. wyniosła 191,98 zł za 1m3. Oznacza to, że w 2019 r. podatek leśny wyniesie 42,2356 zł za 1 ha.
Termin i sposób realizacji
Termin składania wniosku: w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie (wygaśnięcie) obowiązku podatkowego, lub wysokość opodatkowania
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa.
Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym.
Tryb odwoławczy
Wniosek do Samorządowego Kolegium Odwoławczego